.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توزیع کلاه ایمنی رایگان در روستاهای ساری

رئیس اداره نمایندگی حمل و نقل و پایانه های شهرستان ساری با اشاره به افزایش ایمنی موتورسواران روستاهای حاشیه محورهای مواصلاتی استان، گفت: در این راستا ۲۵۰ کلاه ایمنی رایگان در روستاهای ساری توزیع شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، سید ابوالحسن موسویان اظهار داشت: در سه ماهه اول امسال برای ارتقاء و افزایش ایمنی موتورسواران، 250 کلاه ایمنی رایگان در روستاهای مختلف حوزه استحفاظی نمایندگی  ساری از جمله  روستاهای سمسکنده سفلی، معلم کلا و ترم شهرستان ساری، لـله بند شهرستان سوادکوه و درکاسر شهرستان جویبار و کارتیج کلا شهرستان سیمرغ توزیع شده است.

وی افزود: در راستای افزایش ارتقای ایمنی موتورسواران و کاهش تصادفات در روستاهای حاشیه محورهای مواصلاتی استان ، همزمان با فرارسیدن تعطیلات تابستانی توزیع رایگان ابزار ایمنی از جمله کلاه و شبرنگ ایمنی در بین موتورسواران 6 روستای حوزه نمایندگی ساری انجام گرفت.

موسویان گفت: این طرح با هماهنگی و اطلاع رسانی دهیاری روستاهای محورهای موصوف با همکاری فرمانداری‌ها، بخشداری‌های شهرستان ساری، سیمرغ، جویبار و سوادکوه انجام پذیرفته است.

رئیس نمایندگی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های  مازندران در شهرستان  ساری گفت: این برنامه ایمنی با اجرای برنامه ای ویژه با حضور هنرمندان در روستاهای موصوف صورت گرفت و از طرف مردم ساکن روستاهای مزبور با استقبال همراه بود.

وی  اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح‌های آموزش ایمنی  بتوانیم در آینده شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.

موسویان تصریح کرد: با توجه به سرعت کم و عدم استفاده از چراغ‌های خطر در هنگام شب در محورهای مواصلاتی توسط ادوات کشاورزی همزمان با اجرای طرح توزیع کلاه ایمنی رایگان بین راکبان موتور سوار، آموزش ایمنی جهت مالکان ادوات کشاورزی انجام می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.